30 Ekim 2014 Perşembe

FL Studio Eğitim Seti

Selamın Aleykum / ve Aleyna Aleykum Selam.

Yaklasık 4-5 aydır sizlerle eğitim videosu paylasmayıp usulca köşeme çekildim ve birazcık ortamı izledim.. 

ve Artık harekete gecme zamanı dedim.
Karsınızda Cyber-Warrior.Org’un görebileceği ilk eğitim seti diyebilirim cünkü CW’de böyle faliyetler pek olmuyor.

2012’den 2014’e kadar CW’deki tek müzikçi olarak kendimi bilirdim :) fakat Müzikçi olup buna dair faliyet yapmayan bir kac kardesimle daha tanıştım #AfraŞah #Knock.. ve adını sayamadığım nice yiğitler. Hepinize selam olsun. Ayrıca video’yu çektiğim zamanlar hasta olduğum için seslendirme teklifimi kabul eden Ali Demircan kardeşimede teşekkürü borç bilirim.

Eğitim Setimiz 12 videodan oluşmakta Sırası ile videoları sizlere sunmaktayım.

http://vimeo.com/110451959#at=0